Mindblown: a blog about philosophy.

  • Instant siker?

    Instant korban élünk.  A tv reklámok azonnali fájdalomcsökkentést, fiatalodást és fogyást, a csábító üzleti ajánlatok gyors meggazdagodást ígérnek. Hány éves is vagy? Még mindig hiszel a mesékben?

  • Kifogod a „nagy halat”?

    Kezdő hálózatépítők gyakran képzelik, hogy majd kifogják a „nagy halat”, aki majd felépíti alatta a csapatot: ismersz ilyen embereket?

  • Hogyan lesz a életed legjobb üzletéből életed legrosszabb befektetése?

    Képzeld el, hogy meglepnéd magad egy remek új autóval. Kiválasztanád a modellt, a neked tetsző színt, bele minden kényeztető extrát. Legyen az ára pl. 20 millió Ft. Jó lenne egy ilyen autó, ugye? Megvan, ott áll a szuperautó a garázsodban, de soha nem tankolsz bele üzemanyagot! A 20 milliós csodás autódból így elég rossz befektetés…

  • A leggyakoribb ok, amiért nem csatlakozik a jelölt

    „A legtöbb beszélgetés egyszerűen tanúk jelenlétében elmondott monológ.” Margaret Miller Ez gáz. De ettől még igaz.

  • Kezdő kérdés másképp

    Mi történik, ha feltesszük egy ismerősünknek ezt a kérdést: „Érdekelne egy saját üzlet indítása mellékállásban?” Ez egy eldöntendő „igen vagy nem” kérdés. A jelöltünk helyből lepattinthat vagy átválthat védekező üzemmódba. De mi van akkor, ha így tesszük fel a kérdést: „Mi a legjobb ötleted vagy tipped, amivel én is pénzt tudnék keresni?” Erre garantáltan nem kapunk…

  • 3, bármely beszélgetésben feldobható jelöltállító kérdés:

    Naponta beszélgetünk emberekkel.  De hogyan hozd fel a témát, hogy érdekelje is és meg akarjon hallgatni? Íme 3, bármikor bedobható, jelöltállító kérdés, amiket nem ciki feltenni:

  • Mi van előbb?

    Vetés vagy aratás? Munka vagy eredmény? Tanulás vagy tudás? Hozzáértés vagy jövedelem? Látod a trendet?

  • Miért érdemesebb előbb a barátokat és közeli ismerősöket megszólítani?

    Mert ha kezdő hálózatépítőként távoli ismerősöket vagy idegeneket szólítasz meg, azzal más emberek barátait és közeli ismerőseit szólítod meg.

  • Miért növekszik olyan lassan a hálózatom?

    Mert amikor bemutatjuk az üzleti ajánlatunkat egy ismerősnek, akkor ez történik:

  • Ellentmondók

    Az emberek szeretnek ellentmondani, ha beszélgetnek. Ha mindenki mindenben egyetértene, unalomba fulladna a társalgás. Kihasználnánk ezt az ellentmondási ösztönt a jelöltkutatásban?

Van könyvajánlása?