Hálózatépítőként a legfontosabb feladatunk NEM az információ átadása. A legtöbb potenciális jelöltünk nélkülünk is tud olvasni és képes önállóan végignézni egy videót. A feladat azt elérni, hogy a jelölt DÖNTÉST HOZZON!
Ehhez meg kell tanulnunk, hogy mi a megfelelő információ és hogyan jusson át a jelöltünk fejében kavargó előítéletek, a bizalmatlanság, a „nem veszünk semmit”, a „túl szép, hogy igaz legyen”, a „hol van ebben a csapda?” ködgomolyán, és az üzenetünk eljusson az elméjének döntéshozó részébe, ami nem más, mint a TUDATALATTI! Csak ennek köszönhetően kaphatunk „Igen”-t.
Ó, pont ezt nem tanították meg az iskolában egyikünknek sem. De ha itt megtanuljuk, onnantól már könnyű dolgunk lesz. Érted, már miért csak azok sikeresek, akik ott vannak a céges rendezvényeken?
„Ha valaki rossz irányban halad, NEM motivációra van szüksége a gyorsításhoz. Tanulásra van szüksége, hogy irányt tudjon változtatni.”
Jim Rohn