Miért nem tudsz eladni?

Persze most jön az „itt nem kell eladni, itt csak megosztjuk az információt” szlogen, de ezt hagyjuk inkább a sikertelen hálózatépítők pszichéjét ápolni hivatott csoportterápiás ülésekre. Kezdőként éveken át szenvedtem a network marketingben a „megosztással”, miközben nem kerestem szinte semmi pénzt.

Ha sok pénzt akarsz keresni itt, akkor igenis el kell fogadnod a tényt, hogy profi értékesítővé kell fejlődnöd. A „nem eladok, csak megosztok” szöveg kb. olyan, mint amikor a felnőttfilmekben szereplő hölgyeket „színésznőnek” nevezik. (Nem mintha valaha is láttam volna ilyen filmeket, ugyebár.)
De térjünk vissza a témánkhoz:

Amilyen vevő vagy, olyan értékesítő is vagy!
Micsoda?

Ez van. Ahogy vásárolunk, ugyanúgy adunk is el bármit. Ha hezitálunk, nem tudunk dönteni vásárláskor, akkor hezitáló, döntésképtelen embereket vonzunk magunk köré. Amilyen energiákat sugárzunk ki vásárláskor, ugyanazokat áramoltatjuk ki az értékesítési folyamat során is:

Ha neked problémáid vannak az árral, olyan embereket fogsz bevonzani, akiknek problémái lesznek az árral.
Ha gyakran érzed úgy, hogy ezt még át kell gondolni, akkor olyan embereket fogsz bevonzani, akiknek jó sokáig át kell gondolnia az ajánlatodat.
Ha mindennek utána akarsz nézni először a neten, akkor olyan embereket fogsz bevonzani, akik minden állításodat le akarják ellenőrizni előbb a neten.

Ez persze nem egy 100%-os szabály, de az életed fősodrára igaz. Bárhogy is vásárolj, néha belefutsz majd olyan emberekbe, akik hezitálnak, kifogásokat hoznak fel, töketlenkednek. De ha vásárlóként te magad is hezitálós, kifogáskereső vagy, akkor a tudatalattid hasonló embertípust talál szimpatikusnak, az ilyeneket fogod bevonzani, könnyebben elfogadod az ő ilyetén viselkedésüket, valahogy mindig ilyenekbe akadsz.
Mit tehetünk?

Az az egyik legfontosabb ok, amiért rengeteg időt és pénzt fordítok a személyiségem fejlesztésére, hogy olyan embereket akarok bevonzani a csapatomba, akik hajlandóak önmagukba és a saját fejlődésükbe időt és pénzt fektetni. Tisztában vagyok vele, hogy enélkül, nem leszünk sikeresek.

A sikeres hálózatépítők egyik nagy „titka” ott van mindenki szeme előtt: hány ember vesz részt a csapatomból a cégünk nyújtotta képzéseken? A tréningeken erősödik az önmagunkba vetett hitünk, és megszerezzük a sikerhez szükséges készségeket. Ha sikeres embereket akarok a csapatomba, vonzóvá kell válnom a sikeres emberek szemében. Ezért tartom a legjobb befektetésnek a saját magamba történő befektetést, a részvételt a valóban sikeres emberek kínálta tréningeken.
Több tízmillió millió forintot adtam ki gy az évtizedek során, és ezt a jövőben is folytatni akarom.
Veszek, hogy vonzóbb lehessek!

Nem azt akarom ezzel, hogy költs most rögtön milliókat a saját személyiséged fejlesztésére. Én sem egyben adtam ki a pénzt, hiszen nem is volt ennyi pénzem az elején. Azt akarom mondani, hogy bárhol is tarts az életben, nem várhatod el, hogy ha te nem mersz venni, akkor mások (a jelöltjeid) majd gyorsan és határozottan fognak döntéseket hozni.

Mi a megoldás?
Légy olyan ember, amilyeneket be akarsz vonzani az üzletedbe!