DreamTrips GY.I.K.

1. Lehet-e egy DreamTrips tagság több személy vagy egy cég nevén?
Egy klubtagság csak egyetlen személyhez (+ családjához) kapcsolható. Nem fogadunk el jelentkezést több személy vagy megbízók nevében .  Cégek, társaságok csak úgy jelentkezhetnek, amennyiben konkrét személy nevével is nevesítik azt. Egy cégnek lehet több klubtagsága is, amennyiben külön nevekkel nevesíti azokat.

2. Mikor teszik közzé az új DreamTripeket foglalásra?calendar
Platinum tagok számára csütörtökönként, Gold tagok számára péntekenként a DreamTrips.com oldalon.

3. Hogyan foglaljak DreamTripet?
A foglalás nagyon egyszerű. Bejelentkezel a felhasználói fiókodba a DreamTrips.com-on, válogatsz az utak közül, Nézd át őket egyesével vagy állíts be szűrőket a keresésben és frissítsd a keresések eredményét. Amikor megtaláltad a tökéletes DreamTripet, kattints rá, nézz át a teljes leírást az útról. A „Book It” (=Foglalom) gombra kattintva lépsz tovább és töltsd ki a foglalási felületet. Már utazhatsz is!

4. Kit vihetek magammal egy DreamTripre?
A klubtag  +1 felnőtt (18 éves kortól) utazhat együtt a foglalással. A foglalási szabályzat ilyenkor max. 2 szoba kedvezményes foglalását engedi egy adott úton, az árazás általában 2 fő/szoba. Néhány hotel, szálló és hajó szabályzata ettől eltérhet, ezért gondosan töltsd ki a jelentkezési lapot.

5. Szeretném a gyerekeimet is elvinni a DreamTripre. Mit kell tudnom ez esetben?

Three Generation Family On Beach Holiday
Three Generation Family On Beach Holiday

Elhozhatod eltartottnak minősülő összes gyerekedet a rájuk vonatkozó DreamTrip-ár megfizetésével. Eltartott gyereknek az minősül, aki egy háztartásban él veled mint szülőjével vagy törvényes gondviselőjével és 25 évesnél nem idősebb. Továbbá az a gyermek, aki valamilyen fogyatékkal él, te gondoskodsz róla mint szülője vagy gondviselője, korhatártól függetlenül. A gyermek árkedvezmények korhatári definíciója utazásonként változhat a hotelek, hajók vagy országok szabályzata miatt. Előfordulhat, hogy korlátokat állít fel egy hotel a plusz személyek elhelyezéséről egyetlen hotelszobában. Ez független attól, hogy külön foglalsz-e szobát a gyerekeidnek vagy sem. Ezért mindig nézd át alaposan a részletes leírást, mielőtt lefoglalod az utat. Ha nem tudod egyértelműen megállapítani, akkor kérdezd a „DreamTrips vacation specialistát”. Azért vannak, hogy segítsenek!

6. Mi a minimum korhatár egy DreamTripen?
A legtöbb útnál eljöhet a gyermek, ha a kirándulásokon és egyéb programokon is részt tud venni. Ide tartoznak az útban foglalt étkezések is. Ha vannak ilyen programok, akkor ezeket általában külön gyerekáron vagy ingyen (életkor függő) veheti a gyermek igénybe. Bizonyos DreamTripeken lehet minimum korhatár, ezért alaposan nézd át az út leírását foglalás előtt. A hajóutakon pl. min. 21 évesnek kell lenned, hogy saját kabint kaphass.  Ha még nem vagy 21, akkor egy min. 25 évessel kell közös kabinban lenned. A legtöbb szárazföldi útnál min. 18 év a korhatár, hogy saját szobád legyen.

7. Hány ember aludhat maximum egy szobában vagy kabinban?
Ezt mindig a hotelek és a hajók határozzák meg. A szabályzatukban előírják, hogy pl. max. 4 személy fekhet egy szobában. Ha többen érkeztek, például 2 felnőtt és 3 gyerek, lehet, hogy egy második szobát is foglalnod kell emiatt. Ilyen esetben mindkét szoba ugyanazon a fő/áron vehető igénybe. Bizonyosodj meg róla előre, hogy vannak-e szabad plusz szobák. Szintén kérhetsz külön szobát a 18 éven aluli gyermekeidnek, ha nem szeretnél velük egy szobában aludni. A plusz szobák plusz költséggel járhatnak, amik a hoteltől függően eltérőek lehetnek. Ilyen esetben részletekért érdeklődj a „DreamTrip vacation specialistánál”.

8. Szeretném pár nappal meghosszabbítani a foglalásom. Maradhatok hosszabb ideig, mint a meghirdetett út időtartama?
Ha jól érzed magad, miért ne maradnál még egy kicsit tovább? Ahhoz, hogy meghosszabbíthasd a DreamTripedet, szabad szobára van szükség a hotelben. Vedd fel a kapcsolatot a DreamTrips vacation specialistával, hogy az utazásod elejére vagy végére tud-e beszúrni még pár napot, hogy még több élménnyel gazdagodj. Törekszünk a DreamTrips  kedvezményes árak megtartására ilyen esetekben is , de a hosszabbítás ára mindig a hoteltől függ, így a plusz éjszakák ára eltérhet az eredeti úton meghirdetett ártól.

9. Kérhetek magasabb kategóriás szobát egy DreamTrips során a hotelben vagy hajón?
elegant-waiter-holding-empty-silver-tray-hand-isolated-white-background-78608420Ha szeretnéd kiélvezni a lehetőségeket, akkor egy még szebb szoba jó választás lehet, feltéve, hogy van éppen szabad szoba és elfogadod az ezzel járó esetleges plusz költségeket. Ehhez a hotel vagy hajó éppen aktuális szezonális árai a mérvadóak, ami eltérhet az eredeti DreamTrips foglalásodban szereplő ártól, de DreamTrips tagként lehet, hogy kedvezményesen kaphatsz szebb szobát. Ebben szintén a DreamTrips vacation specialista tud Neked segíteni.

10. Amikor le akartam foglalni egy DreamTripet, az akkor kiírt ár nem egyezett azzal az árral, mint amikor már a foglalást kezdtem el kitölteni. Miért?
A DreamTrips árak szobánként 2 felnőttre vannak kiírva. Ha például csak magadnak foglalsz, vagy magadnak +1 gyereknek, akkor a szobaár általában változni fog, de a Dreamtrip extrák ugyanazok maradnak. Nézd át alaposan mit tartalmaz az út és annak leírása.

11. Használhatom egy barátom vagy családtagom klubtagságához tartozó DreamTrips pontokat egy DreamTrip foglalás kifizetésekor?
A DreamTrips pontokat csak a klubtag használhatja fel. Nem kombinálhatók és nem átruházhatók klubtagok között. De rengeteg nagyszerű lehetőség van, hogy több pontot gyűjts magadnak, amiről lehet, hogy nem is tudsz! Csak kérdezd a DreamTrips vacation specialistádat vagy nézd meg a részleteket a „Perks” menüben a DreamTrips.com oldaladon.

12. Segítségre van szükségem a repülő lefoglalásához a Dreamtripemhez. Tud segíteni a DreamTrips?
Teljes mértékben! Rákereshetsz az egyéni utazási felületen a repülőjegy árakra és le is foglalhatod őket a saját DreamTrips oldaladon. Ha segítségre van szükséged kattints a “Contact Us”-ra felül. Használhatod az elő chatet, ha a „Live Help”-re kattintasz, e-mail-t is írhatsz vagy telefonon is hívhatsz.helpdesk

Telefon: +3617008705
E-mail: support@worldventures.com
DreamTrips@rovia.com
Élő Chat: több nyelv közül lehet választani:

13. Foglaláskor használhatom a becenevem?
A foglaláskor használt nevednek meg kell egyeznie a hivatalos személyazonosító okmányaidon szereplő névvel, pl. személyi igazolványod, útleveled, jogosítványod. A veled utazóknak is a  hivatalos nevüket kell használniuk.

14. Mi történik, ha véletlenül rossz nevet adtam meg vagy elírtam a nevem a foglaláskor?
Tudasd velünk a hibát, amilyen gyorsan csak lehet. A foglaláson a klubtag teljes hivatalos nevének kell szerepelnie és ugyanez igaz a vele utazókra. Indulás előtt 30 napon belül már névváltoztatást nem tudunk elfogadni. Ha változtatnod kell a néven, akkor lehet, hogy csak névváltoztatási díj ellenében tudod ezt megtenni. Ezért nagyon fontos, hogy helyesen add meg az adataidat a foglalásnál.

15. Hol találok információt az útlevelem érvényességével vagy megújításával kapcsolatban?
passportA helyi okmányirodában vagy kormányablakban tudsz ezzel kapcsolatban információt kérni és igény esetén megújítani az okmányaidat. Időben győződj meg róla, hogy érvényesek-e az okmányaid, hogy ha kell, akkor időben tudj intézkedni az utazás előtt. Erről Neked kell gondoskodnod.

16. Hol találok információt a vízumokról egy utazáshoz?
Erről magadnak kell gondoskodni. Minden ország hivatalos kormányoldalán megtalálod a turista vízumról szóló információkat.

17. Szükségem van-e valamilyen oltásra, hogy a DreamTripen részt vegyek?
Ez a célországtól függ. Megbízható információkért látogass el a célország hivatalos kormányoldalára, és beszélj az országodban lévő illetékes egészségügyi ellátó szervvel. Ez a Te felelősséged, vedd komolyan az egészségügyi követelményeket és saját biztonságod érdekében időben gondoskodj az oltásról, amennyiben szükséged van rá, hogy az utazáskor ezzel már ne kelljen foglalkoznod.

18. Speciális étrendet követek. Mik a lehetőségeim az utazás során?
Szólj a speciális étrendedről minél hamarabb, és mi utánajárunk, hogy a hotelben vagy a hajón tudnak-e biztosítani a Számodra az étrendednek megfelelő ételt. Sok hotelben van lehetőség különböző étrendek közül választani, de ez változhat és mindig az éppen aktuális hoteltól függ. Mindent meg fogunk tenni, hogy segítsünk Neked ebben. Lehetőleg szólj a DreamTrips vacation specialistának igényedről legalább 60 nappal az utazásod előtt.

traveling-in-a-wheelchair19. Kerekesszékre vagy speciális segítőre van szükségem. Mik a lehetőségeim?
Sok DreamTrips programon kerekesszékkel is részt lehet venni és további segítséget is tudnak nyújtani. Néhány program, túra és szállás előfordulhat, hogy nincs felkészülve ilyen esetekre. Bármikor, ha megoldható, biztosítunk a számodra kerekesszéket vagy segítséget, csak szólj a DreamTrips vacation specialistának legalább 60 nappal az utazás előtt.

20. Mennyi bőröndöt vihetek a DreamTripre?
Tőlünk annyit vihetsz, amennyi jól esik, de ez valójában a légitársaságoktól, hajóktól függ, akiket szabályok kötnek. Ők határozzák meg mennyi, mekkora és max. nehéz bőröndöt csekkolhatsz be, vagy vihetsz fel a repülőre, fedélzetre. Nézz utána online, hogy mik az előírások, mielőtt bepakolod az egész cipőkollekciódat

21. Mennyire vannak a tárgyaim és a személyem biztonságban egy DreamTrip során?

A biztonsági előírások folyamatosan változnak a világban. A legjobb, ha rendszeresen ellenőrzöd a célország biztonsági helyzetét az utazásod előtt. Bárhova is utazz velünk, mindig javasoljuk, hogy a kövesd a következő alapvető biztonsági intézkedéseket: Legyél tudatában, hogy mi van körülötted, éjszaka ne mászkálj egyedül idegen területen, ne hagyj a szobádban drága ékszert és öltözz a helyi kultúrának megfelelően. Szólni fogunk, hogy inkább mondd le az utazást,ha úgy ítéljük, nem megfelelőek a körülmények. Ha így teszünk a weboldalon szereplő szabályok, a „Terms and Conditions” lép életbe a foglalási díjad visszaigénylésekor. Ha a lemondást Te magad kezdeményezed, akkor a fellépő költségekért Te felelsz az általános DreamTrip lemondási szabályzat szerint és az adott út szabályai szerint, ami az út részletes leírásában található.

22. Hogy tudok lemondani egy DreamTripet?
Ha mégis muszáj lemondanod, akkor arra az esetre van egy lemondási szabályzatunk, a „booking terms”, amit a DreamTrip-ed visszaigazoló e-mailjében találsz meg, illetve az utazás részletes leírásánál a weboldalon. Vedd fel a kapcsolatot a DreamTrips vacation specialistával, amilyen hamar csak tudod, ha meg meg kell változtatnod a tervezett utazásodat.

23. Nem találtam itt választ a kérdésemre. Mit tegyek?Megvenném?
Azért vagyunk,hogy a DreamTriped egy fantasztikus élmény legyen a számodra és örömmel válaszolunk minden kérdésedre. Jelentkezz be a DreamTrips.com oldalon, válaszd ki a „Contact Support” menüpontot felül és beszélj egy utazás felelőssel, „vacation specialistával”, a „Live Help” elő chatre kattintva vagy válaszd az emailes segítség kérést.

Telefon: +3617008705
E-mail: support@worldventures.com
Élő Chat: több nyelv közül lehet választani: